Αυτό το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε προπτυχιακούς φοιτητές των Μαθηματικών.
Διδάσκοντας επί σειρά ετών Μαθηματικά, βραθήκαμε απέναντι σε ένα σημαντικό παιδαγωγικό πρόβλημα: Τα μαθηματικά – και ειδικά η Άλγεβρα είναι απο τη φύση τους “αφαιρετικά”. Εκεί έγκειται η δυναμική τους αλλά και η σχεδόν καθολική χρησιμότητά τους. Πως λοιπόν επιτυγχάνεται σε ένα εισαγωγικό μάθημα Άλγεβρας μια ισορροπία του αφαιρετικού στοιχείου με το συγκεκριμένο; Οι προσπάθειές μας για το σκοπό αυτό αποτυπώνονται στο παρών βιβλίο.
Apply to this course